Rahsia Bagaimana Wanita Ini Hilangkan Keputihan Tidak Sampai Sebulan

Keputihan ataupun istilah saintifiknya Vagina Discharge adalah suatu keadaan yang boleh berlaku kepada sebahagian wanita. Faktor keputihan juga pelbagai dan boleh jadi tidak sama bagi semua wanita.

Keputihan tersebut ada yang normal dan ada yang tidak normal bergantung kepada jenis dan jumlah keputihan. Meskipun begitu, wanita ini telah berjaya menghilangkan keputihannya dalam tempoh tidak sampai sebulan!

Assalamualaikum..
Ini siri pengalaman saya. Keputihan vs vivix. Dalam masa tak sampai sebulan amalkan Vivix + GLA , keputihan saya memang dah takde. Patut laa ramai yang gelar vivix ni si tonik ajaib.
Satu lagi, bila terlampau aktif, keputihan memang meriah sangat. Memang 1 kampung laa dia ajak ‘keluar’..
Petang semalam join kelas Zumba memang terkinja-kinja tak ingat..
Magicnya, takde sikit pun keputihan tu..superb!! Harapan untuk pregnant makin cerah laa kot
Makin jatuh cinta dengan Vivix ni. Sudah la sedap.. kadang-kadang rasa macam nak tegok je sebotol tu sampai licin

atasi_keputihan

Ya,

Viviv dan juga GLA Complex

atasi_keputihan

atasi_keputihan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dua suplemen yang diamalkan oleh wanita tersebut untuk menghilangkan keputihannya.

Vivix merupakan suplemen yang mengandungi campuran botani khas termasuk ekstrak Polyganum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Kandungan khas Vivix ini dapat membantu memperbaiki sel – sel dalam badan untuk berfungsi dengan lebih baik.

GLA Complex hasil daripada minyak Borage pula mengandungi Gamma Linolenik Acid (GLA) yang terkenal dalam membantu memperbaiki keseimbangan hormon dalam badan.

Anda Berminat?

Boleh terus membuat pembelian dengan klik gambar di bawah

beli-sekarang

Disclaimer :

These statement have not been evaluated by the Food and Drug Administration

This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease

——

Produk – produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah penyakit

Solehah

013 211 7499

solehahkhidir@gmail.com

5 thoughts on “Rahsia Bagaimana Wanita Ini Hilangkan Keputihan Tidak Sampai Sebulan

  1. Wanita dan keputihan berpisah tiada.
    Kena rawat segera !

  2. Ibu Azri

    Nmpk mcm biasa je kan keputihan ni.. tp klu dibiar blh jd sakit mcm2… org ppuan kena alert…

  3. Kena atasi cepat2 masalah keputihan sblm jadi lbh teruk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge