Haid Tidak Teratur Hampir 10 Tahun. Namun Semuanya Berubah Selepas Amalkan..

Tidak ada siapa yang suka cerita bab haid tidak teratur. Boleh bikin stress kata orang. Tiap – tiap bulan kena hadap kalender ternanti – nanti bila waktu haid seterusnya.

Lagi – lagi sekejap datang awal bulan, sekejap datang akhir bulan. Jenuh nak kira tarikh.

Hampir 10 tahun kena hadapi masalah yang sama. Sadis kata orang..

Tambah dengan sakit senggugut lagi. Ya ampun.. tak sanggup. Sampai masuk universiti, macam tu juga kisahnya.

Tak lama ada seorang sahabat gojes bagi GLA Complex.  Sampai hari ini rasa terima kasih sangat dekat sahabat yang satu ni.

Lepas amalkan GLA Complex dalam beberapa bulan, waktu haid mula teratur. Setiap bulan sama saja tarikh period. Dan yang paling seronok, sakit senggugut pun boleh hilang.

Ya. Sengugut berkurangan sedikit demi sedikit. Dan sekarang syukur senggugut dah hilang. Setiap kali haid, rasanya sama sahaja.

Segala mimpi ngeri semasa waktu haid mula hilang sedikit demi sedikit. Yang penting konsisten. Masalah haid tidak te

Sekarang memang tak tinggal dah suplemen yang satu ni. Sebab tu bagi siapa siapa yang ada masalah hormon tak stabil, saya memang syorkan ambil GLA Complex.

Insya Allah, sangat membantu 😊

6 thoughts on “Haid Tidak Teratur Hampir 10 Tahun. Namun Semuanya Berubah Selepas Amalkan..

  1. paling tak suka bila ada senggugut..boleh 5-6 jam sakitnya masih tak hilang..alhamdulillah, lepas kawen ok sikit
    jida recently posted…Salam Aidilfitri 2017My Profile

  2. Risau sngat bila haid tidak teratur, syukur ada GLA

  3. Pernah alami senggugut sebelum ni, memang sakit weiiii… Nak buat apa pun tak boleh… Memang mimpi ngeri lah tiap bulan…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge